Sunday, October 25, 2015

是我不是我

人海茫茫
竟然让我遇上很久很久不见的"三个悄娇娃"的瘦娃和白娃
我们没联络
没有十年也有八年了
今天迎面遇上
瘦娃一眼就认到我了

"阿Ben!!"
"哇! 妈H, 咁L耐冇见, 你仲係咁嘅L样嘅!"
"你真係唔L识老嘅喎!"

然后的对话就是一大堆ABCXYZ....

我有点不习惯..

瘦娃: "咁耐冇见, 你唔好L係我面前扮斯文啦, 打X你㗎! 你以前都唔係咁嘅!"

白娃: "人地今时唔同往日嘅啦, 人地依架係老师嚟㗎...."

的确, 想当年
我讲粗口就如吃生菜
"妈H" "俾人D" 就是口头禅
无时无刻都把粗口挂在嘴边
不讲就好像那里不对酱

在 Dasein 教书已有七年多八年了
Dasein 就好像一个净化器
把我净化了
在学校不讲是我专业
在外我也少讲了很多很多
开玩笑讲讲就有

重遇两个悄娇娃
她们说我 "扮嗮嘢!"

我真的没有扮嘢

你们认识的是以前的我

现在的我
就是现在的我


这并不代表以前的我不是我...

2 comments: